Friday, 30 December 2011

Pengalaman 2011

Asalammualaikum..
salam sejahtera.. salam manis.. salam masam.. salam bacin.. wakakaka..
lagi sehari je kita nak melangkah ke tahun baru.. semoga kalian semua bahagian dengan kehidupan masing.. alhamdulllillah.. kita masih bernyawa..  dapat menikmati dunia ini.. dan jangan la kita melupai yg maha ESA.. tentang aku pulak tak de yang menarik atau nak di banggakan pon pada tahun 2011 ni.. huhuhu.. sedih kn..?? tak pe la.. tapi aku bangga ade farish dalam hidup aku.. mungkin ramai yang mampu mempunyai.. tp mungkin jugak tak ramai yang mampu mempunyai.. alhamdullillah.. aku tergolong dalam mampu mempunyai zuriat.. bukan senang nak lalui 9bulan besama farish.. kemana saja.. dan sangat2 bahagia merasakan farish ada dalam tubuh aku ni.. macam tak percaya pon ade.. tapi itu la hakikat nya.. setiap hari dan setiap masa menantikan dia terus membesar di tubuh aku.. tak tertanggung rasa nya menanti tiba masa nya dia akan lahir kedunia ni..
bila tiba saat dia di lahirkan semua org berdebar2 menanti nya.. termasuk aku.. tuhan saja tahu apa perasaan aku time tu.. alhamdullillah.. aku berjaya.. berjaya melahirkan nya.. dan aku sangat bangga!!!! walaupon banyak benda yang terjadi sepanjang proses melahirkan farish.. sedih jugak bila fikir2 kn balik.. sebab semua org menantikan nya.. buat org risau je kan.. tp itu la pengalaman aku di tahun 2011 ni.. dan x kan aku lupa kan.. sungguh mencabar beb!! hehehe ;)
    sekian~