Tuesday, 7 August 2012

MukaKu di Katun kan !

Salam subuh semua..

Terajin nak tunjuk rajin di pagi hari.. Ahaks~
tak kira nak menaip ! nak update ! nak jugak !!
nak tunjuk rajin wekkk~ ahahaha
sebenarnya tak dapat tidur dari malam tadi sampai laaa ni..
so harus la bersahur teruskann, heee ;)
idea sudah di kepala harus la diluahkan disini.. ngeee~


Dan sebenarnya.. (ala2 yuna) Ahaks~
cerita seorang sahabat ni..
2 3 menjak ni suka mintak pendapat aku tentang minat dia dengan seni lukis.
waahh !! tak sangka beb dia suka melukis..
bukan apa sangat la terpelik kan sebab sahabat aku sorang ni memang terkenal dengan sikap
terpaling pelik !! tak sangka sangat2 la yg dia ni minat melukis..
memang teruja kot tengok hasil lukis dia.. walau pon hanya katun..
sebab kalau lihat dari mata aku sendiri dia tak sepandai itu.. ahaha
*sorry ye azri tergosip pasal ko lakkk !
dia memang ade bakat la kann.. sebab aku tengok lukisan dia cantik2 walaupon hanya katun.
mungkin dia da ade basic melukis.. tambah dia mengasah bakat dia lagi..
biasa la benda kalau minat apa pon jadi.. cayaa laa azri..
minat ko ni boleh di kembangkan lagi kot..
hanya pendapat aku je kot.. hehe

Dengan tergedik nya aku suruh dia lukis muka poyo aku ni..
*mengaku okkk !! :p
tapi azri ni memang tak pernah menghampakan la kan..
nak je layan pemintaan aku ni..
macam tak de keje lain je nak layan aku ni kan.. ahaha
tapi tak pe.. muka sape lagi kalau bukan muka aku kann ??
eeee memang tak sangka kot.. dia nak jugak lukis muka aku jadi katun..
ahaha.. nak tengok ? nak tengok ??
jangan gelak kan lukisan dia taw..
tapi tak pe kalau korang nak gelakkan jugak gelakkan la pasal muka aku yg poyo ini erk.. uhuhu
ok aku akan serta kan pic ori ngan hasil tangan dia..
korang boleh komen k.. ;)




poyo takkk ??? :p




tadaaa.. 



hakikatnya aku tak secomeyy katun ni..
uhuhuhu




sudi2kan lah diri korang komen erk..

okeyy bye !! jumpa lagiiii ;)