Friday, 3 August 2012

Nervous gilakkkk !! *SELAMAT BERTUNANG FATHULL & FZA ;)

hey2 hey !!..
caya x caya x ???
me update lagikkk..
heee larikkk.. :p
sj je ni update bebanyok.. nak tebus balik kesalahan ku yg da lama x update !
wakakaka.. rasa bersalah keee ?? tettt !! *aku yg si poyo ! ahahaha(gelak sombong)


ni nak bagitaw satt ni kat hangpa semua.. *eh asal sleng kedah kuar plak dah ni..
hehe sila abaikan sikap aku yg apa2 je ni..
punya laaa nervous bila si adik ipaq comel yg sama saiz baju dengan me tu bagi kepercayaan nya pada me untuk mengtouchup muka dia masa majlis bertunang dia hari tu.. (15/7/2012)
ish2.. maunya la dupdapdupdap jantung me ni... bukan apa.. pestem dapat job makeup2 ni..
haissshhhh maluuu laaaa... ketaq semua jari2 jemari ni weiiiii !!!
sowi la erkkk memang macam ni la klau nervous terketaq2 tangan nak pasangkan bulu mata kt perantin.. uhuhuhu.. x terkawal da ketaq aku nih.. harap semua memahami.. hehehe

lepas selesai mengtaouchup muka dak comeyy tu yg sesaiz baju ngan me tu.. baru la rasa lega sikit..
klau tak ngan kepala lutut sekali terketaq2 ahahahaha lawak seyyhh !!
Alhamdullillah si pentunang berpuas hati walau puan pensolik sendirikkk xpuas hati sgt..
ahahaha boyeehh macam tu ?? tak pe.. yang penting kita berusaha.. yeeehhhh cayokkk ibuu !! :p


nak tengok tak hasil nya.. nak tak ???



ce komen ceee....


teheee ;)


hasil tangan dan jari kusss huhu



ok.. me nak titipkan cewaahh titip la pulakkk.. pic2 saat2 majlis bertunang diaorg.. sangat hapening kott!! 
tak terucap.. acane tuuu ??? teheee :D
tapi2.. sowi pade en fatull sebab tercurikk pic2 ni semua kt fb dia.. hehe jgan mareehh !




Bahagia lihat mereka ;)))


cewiiitt !!


tibanya rombongan pihak lelaki.
*cik fza da dupdapdupdap dahh


farish bersama tok baba,tok ibu ngan mak yang *eh2 boyeh ke tok ibu tu ?



manisnyaaaa ;)


hantaran dari pihak perempuan untuk pihak lelaki.
( hantaran dari pihak lelaki pic nya x dpt di kesan muahaha)



sepadan kann ??


enYayang bersama adik beradik tersayang.. ;)


sebahagian rombongan pihak lelaki




the best part :D


semoga keluarga kami bahagia dunia dan akhirat.. tanpa adanya perpecah belahan antara kami.. amin~
bahagia sangat !! sayang sangat korang !!


semoga Syed Fathullah & Nurul Hafizah tabah tempuhi alam darah manis ini.. Dan berjaya kan diri untuk melangkah ke alam perkahwinan.. bahagia hendaknya hingga ke akhir nyawa.. Amin~

SELAMAT BERTUNANG KORANG !!! :D



5 comments:

  1. sweet je semua gmbar gmbar tuu . hehe
    merah lawa sangat ! :)

    ReplyDelete
  2. selamat mengejar cita2...teruskan usaha...sentiasa belajar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih tak terhingga kerana sudi menyokong sy ;)

      Delete