Friday, 3 August 2012

Minat sesangggeeettt !!

hello haii...

korang2.. psstt.. nak bisik ni kt korang..
perumpan like me ni memang suke cantik2 kan..
suke touchup sana touchup sini..
melawa sana melawa sini..
dan dengan tak sengaja me terminat pulak nak menceburi bidang andaman ni..
ada bakat ke ??
me x nak nilai sendiri..
uoollss yg kene nilaikan tok me k..
sebab me bukan la perasan syok sendiri..
boleh je dengar komen n kritikan yg membina dari uoollss..
xmo segan2 komen k..
tapi jangan la hentam kaw2 sampai me down lak..
me baru blajar so banyak lagi kene blajar..
banyak sgt bende nak tahu..
klau ada sifu2 yg nak ajar me, me tersangat la suke  ;)
TUNJUK AJARKU SIFU *EWAAHH MENTOR LA PULAKK :P


ada sedikit pic asil tangan me..
saja gatal2 touchup Natasha ni..
hehe sila bagi pendapat anda k ;)





sebelum makeup



tadaaaa hasilnyaaa..


pandangan dari sudut tepi...

 ahhhh.. :p



tacha ni memang comel kannn ??? :D





okeeyyyy komennnn plssssss :D



No comments:

Post a Comment