Tuesday, 7 August 2012

MukaKu di Katun kan !

Salam subuh semua..

Terajin nak tunjuk rajin di pagi hari.. Ahaks~
tak kira nak menaip ! nak update ! nak jugak !!
nak tunjuk rajin wekkk~ ahahaha
sebenarnya tak dapat tidur dari malam tadi sampai laaa ni..
so harus la bersahur teruskann, heee ;)
idea sudah di kepala harus la diluahkan disini.. ngeee~


Dan sebenarnya.. (ala2 yuna) Ahaks~
cerita seorang sahabat ni..
2 3 menjak ni suka mintak pendapat aku tentang minat dia dengan seni lukis.
waahh !! tak sangka beb dia suka melukis..
bukan apa sangat la terpelik kan sebab sahabat aku sorang ni memang terkenal dengan sikap
terpaling pelik !! tak sangka sangat2 la yg dia ni minat melukis..
memang teruja kot tengok hasil lukis dia.. walau pon hanya katun..
sebab kalau lihat dari mata aku sendiri dia tak sepandai itu.. ahaha
*sorry ye azri tergosip pasal ko lakkk !
dia memang ade bakat la kann.. sebab aku tengok lukisan dia cantik2 walaupon hanya katun.
mungkin dia da ade basic melukis.. tambah dia mengasah bakat dia lagi..
biasa la benda kalau minat apa pon jadi.. cayaa laa azri..
minat ko ni boleh di kembangkan lagi kot..
hanya pendapat aku je kot.. hehe

Dengan tergedik nya aku suruh dia lukis muka poyo aku ni..
*mengaku okkk !! :p
tapi azri ni memang tak pernah menghampakan la kan..
nak je layan pemintaan aku ni..
macam tak de keje lain je nak layan aku ni kan.. ahaha
tapi tak pe.. muka sape lagi kalau bukan muka aku kann ??
eeee memang tak sangka kot.. dia nak jugak lukis muka aku jadi katun..
ahaha.. nak tengok ? nak tengok ??
jangan gelak kan lukisan dia taw..
tapi tak pe kalau korang nak gelakkan jugak gelakkan la pasal muka aku yg poyo ini erk.. uhuhu
ok aku akan serta kan pic ori ngan hasil tangan dia..
korang boleh komen k.. ;)




poyo takkk ??? :p




tadaaa.. 



hakikatnya aku tak secomeyy katun ni..
uhuhuhu




sudi2kan lah diri korang komen erk..

okeyy bye !! jumpa lagiiii ;)

Friday, 3 August 2012

Nervous gilakkkk !! *SELAMAT BERTUNANG FATHULL & FZA ;)

hey2 hey !!..
caya x caya x ???
me update lagikkk..
heee larikkk.. :p
sj je ni update bebanyok.. nak tebus balik kesalahan ku yg da lama x update !
wakakaka.. rasa bersalah keee ?? tettt !! *aku yg si poyo ! ahahaha(gelak sombong)


ni nak bagitaw satt ni kat hangpa semua.. *eh asal sleng kedah kuar plak dah ni..
hehe sila abaikan sikap aku yg apa2 je ni..
punya laaa nervous bila si adik ipaq comel yg sama saiz baju dengan me tu bagi kepercayaan nya pada me untuk mengtouchup muka dia masa majlis bertunang dia hari tu.. (15/7/2012)
ish2.. maunya la dupdapdupdap jantung me ni... bukan apa.. pestem dapat job makeup2 ni..
haissshhhh maluuu laaaa... ketaq semua jari2 jemari ni weiiiii !!!
sowi la erkkk memang macam ni la klau nervous terketaq2 tangan nak pasangkan bulu mata kt perantin.. uhuhuhu.. x terkawal da ketaq aku nih.. harap semua memahami.. hehehe

lepas selesai mengtaouchup muka dak comeyy tu yg sesaiz baju ngan me tu.. baru la rasa lega sikit..
klau tak ngan kepala lutut sekali terketaq2 ahahahaha lawak seyyhh !!
Alhamdullillah si pentunang berpuas hati walau puan pensolik sendirikkk xpuas hati sgt..
ahahaha boyeehh macam tu ?? tak pe.. yang penting kita berusaha.. yeeehhhh cayokkk ibuu !! :p


nak tengok tak hasil nya.. nak tak ???



ce komen ceee....


teheee ;)


hasil tangan dan jari kusss huhu



ok.. me nak titipkan cewaahh titip la pulakkk.. pic2 saat2 majlis bertunang diaorg.. sangat hapening kott!! 
tak terucap.. acane tuuu ??? teheee :D
tapi2.. sowi pade en fatull sebab tercurikk pic2 ni semua kt fb dia.. hehe jgan mareehh !




Bahagia lihat mereka ;)))


cewiiitt !!


tibanya rombongan pihak lelaki.
*cik fza da dupdapdupdap dahh


farish bersama tok baba,tok ibu ngan mak yang *eh2 boyeh ke tok ibu tu ?



manisnyaaaa ;)


hantaran dari pihak perempuan untuk pihak lelaki.
( hantaran dari pihak lelaki pic nya x dpt di kesan muahaha)



sepadan kann ??


enYayang bersama adik beradik tersayang.. ;)


sebahagian rombongan pihak lelaki




the best part :D


semoga keluarga kami bahagia dunia dan akhirat.. tanpa adanya perpecah belahan antara kami.. amin~
bahagia sangat !! sayang sangat korang !!


semoga Syed Fathullah & Nurul Hafizah tabah tempuhi alam darah manis ini.. Dan berjaya kan diri untuk melangkah ke alam perkahwinan.. bahagia hendaknya hingga ke akhir nyawa.. Amin~

SELAMAT BERTUNANG KORANG !!! :D



Minat sesangggeeettt !!

hello haii...

korang2.. psstt.. nak bisik ni kt korang..
perumpan like me ni memang suke cantik2 kan..
suke touchup sana touchup sini..
melawa sana melawa sini..
dan dengan tak sengaja me terminat pulak nak menceburi bidang andaman ni..
ada bakat ke ??
me x nak nilai sendiri..
uoollss yg kene nilaikan tok me k..
sebab me bukan la perasan syok sendiri..
boleh je dengar komen n kritikan yg membina dari uoollss..
xmo segan2 komen k..
tapi jangan la hentam kaw2 sampai me down lak..
me baru blajar so banyak lagi kene blajar..
banyak sgt bende nak tahu..
klau ada sifu2 yg nak ajar me, me tersangat la suke  ;)
TUNJUK AJARKU SIFU *EWAAHH MENTOR LA PULAKK :P


ada sedikit pic asil tangan me..
saja gatal2 touchup Natasha ni..
hehe sila bagi pendapat anda k ;)





sebelum makeup



tadaaaa hasilnyaaa..


pandangan dari sudut tepi...

 ahhhh.. :p



tacha ni memang comel kannn ??? :D





okeeyyyy komennnn plssssss :D



me yang pemalas :p

hai..
Assalammualaikum..
salam jumaat..

hehehe *gelak yg rasa x bersalah :p
 malunya nak masuk kat blog sendiri..
adakah sy bz ?? ohh nooo.. tak terungkap disini ;)
Dan terima kasih pada yagng sudi meluangkan masa anda menjengah ke blog sy ni..


memang tak sedar da masuk bulan 8 da kita kan..
macam macam sebenarnya yg sy nak kongsi.. tp sy sangat lah termalas nak menaip huhu
ok.. ce cite apa yg korang nak tahu??
tentang sy ?? anak sy ?? atau suami sy ?? kehidupan sy ?? apa yg sy sedang buat ketika ini ??
mmmm..
banyaknya sy nak cite kt sini..
sy nak kongsi !! sy nak kongsi !! sy nak kongsi !!

sy nak menangis kt sini boleh ???
nak menjerit kt sini boleh ????
nak gelak kuat2 kt sini boleh ???

apa yg sedang sy cuba sampaikan di sini ????
okkkk sowiii teremosi seketika..

beb !! nak bgtaw ni.. farish da besar taw.. suke sgt melihat dia membesar depan mata..
korang misti geramkan klau tgk dia..
ibu dia apa ntah lagikannn..
hari2 ibu dia gigettt dia.. geramm seyhhh !! ;)




                                                nahhhh untuk tatapan korang.. auummmm !! :D