Friday, 3 August 2012

me yang pemalas :p

hai..
Assalammualaikum..
salam jumaat..

hehehe *gelak yg rasa x bersalah :p
 malunya nak masuk kat blog sendiri..
adakah sy bz ?? ohh nooo.. tak terungkap disini ;)
Dan terima kasih pada yagng sudi meluangkan masa anda menjengah ke blog sy ni..


memang tak sedar da masuk bulan 8 da kita kan..
macam macam sebenarnya yg sy nak kongsi.. tp sy sangat lah termalas nak menaip huhu
ok.. ce cite apa yg korang nak tahu??
tentang sy ?? anak sy ?? atau suami sy ?? kehidupan sy ?? apa yg sy sedang buat ketika ini ??
mmmm..
banyaknya sy nak cite kt sini..
sy nak kongsi !! sy nak kongsi !! sy nak kongsi !!

sy nak menangis kt sini boleh ???
nak menjerit kt sini boleh ????
nak gelak kuat2 kt sini boleh ???

apa yg sedang sy cuba sampaikan di sini ????
okkkk sowiii teremosi seketika..

beb !! nak bgtaw ni.. farish da besar taw.. suke sgt melihat dia membesar depan mata..
korang misti geramkan klau tgk dia..
ibu dia apa ntah lagikannn..
hari2 ibu dia gigettt dia.. geramm seyhhh !! ;)




                                                nahhhh untuk tatapan korang.. auummmm !! :D


No comments:

Post a Comment